***Sambal ada dalam Syurga?***

Kongsikan kepada yang lain
Share

Salam ceria. Abu Anas seorang kenalan lama kita di sini. Sangat mesra dengan Toriq, Us Hafiz dan orang-orang lama di sini. Korang jangan sangka dia pemuda awal 30'an yang segak dengan kulit putih-putih kemerahan seperti majoriti orang di sini. Abu Anas ni seorang yang dah lebih 70 tahun umurnya. Rendah, agak gemuk badannya, putih warna…

Kongsikan kepada yang lain
Share
Read more

***Ikut Sunnah vs Ikut Yahudi***

Kongsikan kepada yang lain
Share

Salam ceria, "Woi, tang status ni nak tulis ape?!" "Engkau bujang ke dah kawin?, atau duda... tulis tu." "Ok, ok. Tak le susah mana isi borang ni...Dah anak 3, tak pandai tulis borang lagi... eish, eish..." "Eh, satu lagi... sex ni nak tulis apa pulak?!" "La, tak kan tu pun tak tau?" "Ye la, apa…

Kongsikan kepada yang lain
Share
Read more