LAMUSIR KAMBING

Kongsikan kepada yang lain
Share

wpid-wp-1381210081742.jpg

Salam ceria,

Lain orang lain keberkatan yang dia dapat dalam jemaah. Ada yang pandai berniaga, ada yang mahir bertani, ada yang hebat perhubungan, ada yang teserlah di bidang pentadbiran dan kewangan. Semuanya kerana keberkatan. Mungkin ada asas bakat, bila disumbangkan pada Islam, maka bertambah subur kepakaran yang sedia ada. Begitu juga Pak Hj Saifulloh Tasek Malaya, terkenal dari zaman Arqam sebagai pengusaha. Dari kasut refelksi, kupiah, pakaian dan kini dengan produk hebat Lamusir Kambing.
Apa tu? Anjang pun tak tau, hanya berpandukan pada flyers. Dengan motto: Sumber Tenaga Baru & Merawat Kesihatan, perpaduan ramuan Timur Tengah dan Nusantara, tuan-tuan cubala! Mana tau power…khasnya Cikgu Mason yang anjang dengar ada khabar gembira darinya. Kena belanja biryani gam Batu Pahat.
Tapi bila lihat ramuan yang disediakan oleh Pak Hj Saiful ni memang power-power,
Daging Lamusir Kambing, Habbatussauda’, Pasak Bumi, Madu, Zaitun, Gula Aren, Kuning Telur Itik, Klabet dan kurma. Kalau nak cuba, dapatkan dari Tn Tengku Rahman Acheh. RM20 je sebotol.
Baik untuk mengembalikan tenaga, melancarkan peredaran darah, sakit pinggang, mengatasi lemah syahwat, kelelahan, asam urat (bukan masakan… mesti korang ingat asam pedas Batu Pahat) asam urat tu gout dan lain-lain… korang baca le flyers tu.
Kupiah pun ada pada Tengku Raman, cuma RM40 jer…
Ok, maaflah sesapa yang tak minat post-post iklan bisnes anjang ni. Anjang niat ikut sunnah Rasulullah SAW. Berniaga kan sunnah.
Ok, jumpa lagi.
Di rumah Kak Jan, BH.
8.28pm, Okt 7, 2013
Kongsikan kepada yang lain
Share

anjang

Seorang hamba Allah yang sedang berusaha mendapatkan rasa takutkan Allah dan rindukan Nabi.

One thought on “LAMUSIR KAMBING

  • October 9, 2013 at 12:17 pm
    Permalink

    Promosi yg sangat mantab dan korrang tak percaya dg iklan anjang. boleh try lamosir pak haji saifullah….memang bbest buangeeeeet….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *