Kembara GISBH New Zealand & Australia, 2019. AUCKLAND

Kongsikan kepada yang lain
Share

Kembara GISBH New Zealand & Australia

27 NOV – 11 DIS 2019

Setelah mengadakan kembara Balkan 1, Balkan 2, Kembara Eropah Morocco, Kembara Rusia, Kembara Algeria dan Tunisia, kali ini sebahagian daripada pimpinan GISBH diketuai oleh YBhg Datuk Mohd Rasidi Abdullah, Pengerusi Eksekutif GISBH Sdn Bhd telah mengadakan Kembara New Zealand & Australia dengan mengangkat mesej yang sama: SILATURRAHIM: DAKWAH, ZIARAH & TIJARAH.

26 November 2019

Rombongan Ybhg Tuan Fadhil Yasin tiba di Auckland New Zealand dan bertemu dengan team dari sydney yang transit dari Perth ke New Zealand.

Sampai di Auckland airport pada jam 12.30pm.

Setelah melepasi urusan kastam dan mengambil bagasi, rombongan pergi ke kedai sewa kereta dan menyewa 2 buah kenderaan iaitu Kia Carnival dan van Hiace.

Selepas itu, rombongan menikmati makan tengahari di Restoran. UNCLE MAN’s, Auckland.

Untuk penginapan, GISBH menyewa sebuah villa di Wattle Downs.

OT Seaview Villa

3 Tinuku way,

6 bilik, 5 bilik air.

VILLA AUCKLAND

Rombongan dari GISBH akan terus meneroka seluruh dunia bersilaturahim dan berkenal-kenalan dengan Umat Islam di seluruh pelusuk dunia, mencari-cari di kalangan mereka yang masih ada di hatinya cintakan Rasulullah SAW untuk diajak sama berjuang menjadikan ‘Islam Sebagai Cara Hidup’ dengan sanggup berkhidmat sesama manusia agar menjadi sebaik-baik manusia.

Baru keluar Kompleks Islam Gombak

11.27am, Dis 3, 2019

By anjang

Mengembara bersama GISBH di atas bumi Allah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *