ALBAB FAMILY TRADING DI SENDAYAN TIADA KAITAN DENGAN GISBH

Kongsikan kepada yang lain
Share

Assalamualaikum wbt…

ALBAB FAMILY TRADING DI SENDAYAN TIADA KAITAN DENGAN GISBH

Pihak kami dari GISBH Negeri Sembilan (kawasan Seremban 2 & Bandar Enstek) ingin menjelaskan kekeliruan masyarakat berkaitan sebuah syarikat iaitu AFT (ALBAB FAMILY TRADING) yang lokasinya di Sri Sendayan, Negeri Sembilan.

Untuk makluman semua pihak bahawa syarikat tersebut tiada apa-apa kaitan dengan GISBH.

Perniagaan mereka terletak di Nusari Bayu, Sendayan. Manakala premis perniagaan GISBH cawangan Negeri Sembilan terletak di Seremban 2 dan Bandar Baru Enstek.

Mungkin masyarakat keliru dengan penampilan kami dan mereka yang hampir sama menyebabkan telah viral dalam group-group whatsap menyatakan mangsa ke74 COVID 19 adalah dari ahli GISB. Maka di sini pihak kami ingin membuat penjelasan dan pencerahan bahawa

Logo AFT

ALBAB FAMILY TRADING (AFT) SAMA SEKALI TIADA KAITAN DENGAN GISBH

VIRAL mengatakan ahli GISBH POSITIF COVID-19 adalah TIDAK BENAR dan setakat ini semua staf GISBH cawangan Negeri Sembilan bebas dari wabak COVID19 dengan izin Allah.

Pihak yang ingin mendapatkan penjelasan lanjut boleh hubungi pihak Hospital Tuanku Jaffar, Seremban dan pihak Keselamatan supaya kita tidak menyebarkan hal tidak benar dan sedikit sebanyak akan memberi kesan kepada perniagaan pihak kami.

Sekian. Ampun maaf..

GISBH Cawangan Negeri Sembilan.

Logo GISBH

By anjang

Mengembara bersama GISBH di atas bumi Allah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *