Takziah dari Pak David

Kongsikan kepada yang lain
Share
Pertemuan pertama di antara Pak David dengan Tuan Mohd Rasidi Abdullah.


Antara kata-kata Pak David mengenangkan pemergian Tuan Mohd Rasidi dapat kita lihat dalam beliau bermesej dengan Ibu Dr Gina Puspita Nasiran.

[08/08, 18:04] Pak David: Ikut berduka cita kepergian Tuan , kami sangat kehilangan dan sangat bersedih, Tuhan lebih sayang dengan Tuan dan sudah mengangkat sakit nya Tuan, Keluarga besar Pang Dafid


[08/08, 18:26] Gina Puspita Nasiran: Terimakasih P David dan keluarga atas doanya .Kita teruskan prjuangan Tuan ye.


[08/08, 18:29] Gina Puspita Nasiran: Tuan dah contohkan pd kita dan kita teruskan buat khidmat pd masyarakt dg sebanyaknya karena Tuhan.


[08/08, 18:31] Pak David: Ya bu Gina, tetap kuat kita semua buat wujudkan mimpi dan visi Tuan buat berkhikmat untuk Indonesia dan dunia.

Pak David :
Terima kasih untuk keluarga Besar GISB yg telah menjadikan kami sekeluarga menjadi keluarga besar dan mengajari kami tentang berkhikmat terhadap sesama manusia… kita perjuangkan nilai nilai Hidup Islam sesuai visi dan misi alm Tuan Rasidi yg sudah jadi panutan kami…. Tuhan sayang GISB dan Tuhan sayang kami ,sehingga kita semua bisa bekerja bersama sama dengan kasih sayang 🙌

Di dalam GISBH, Pak David diberi tugas sebagai Senior Consultant dalam PT. GISB Consultant & services. Beliau bertanggung jawab mengeluarkan enzim yang Tuan Mohd Rasidi namakan Fateh. Enzim ini banyak membantu menambah kesuburan pertanian dan penternakan di dalam GISBH juga untuk kesihatan manusia. Kaedah Fateh dalam teknologi pertanian ialah penggunaan enzim sebagai penggalak pengeluaran hasil pertanian.

Sila baca pos lain tentang Pak David di sini

By anjang

Mengembara bersama GISBH di atas bumi Allah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *