Pembangunan Berterusan di PPI BCH

Kongsikan kepada yang lain
Share

Salam ceria.

Pada 22hb Mac 2021, anjang berpeluang menziarahi Pusat Perniagaan Ikhwan, Bandar Country Homes Rawang. Lawatan kali ini, anjang ambil peluang melihat beberapa aktiviti pembangunan di sini. Sejak Tuan Nasiruddin Mohd Ali mengambil alih teraju kepimpinan syarikat setelah pemergian mantan Pengerusi Eksekutif, Tuan Mohd Rasidi Abdullah, berbagai pembaharuan dan penyusunan beliau lakukan. Bermula dengan taaruf dan berkenalan dengan semua ahli seorang demi seorang, menyusun kepimpian keluarga dan projek seterusnya mengemaskini dan upgrade setiap sudut bandar Ikhwan di Bandar Country Homes ini.

Antara yang telah diupgrade dan kelihatan jelas perubahan ialah mengecat seluruh bangunan di bandar ini dengan warna-warna yang ceria seterusnya:

  1. Pembinaan lift di bangunan 3 tingkat yang dijadikan pejabat pentadbiran pusat yang telah dibeli oleh GISBH dan ubahsuai menyeluruh satu bangunan.
  2. Baikpulih Dapur Bandar untuk dipertingkatkan dengan menyiapkan stor barang, ruang basah, dapur, ruang makan, bilik VIP dll.

3. Vila Pendidikan di Fasa 6.

Sila klik untuk tonton. Jangan lupa subscribe, like dan share.

By anjang

Mengembara bersama GISBH di atas bumi Allah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *