Sakit Lutut

Kongsikan kepada yang lain
Share

Salam.
Anjang mmg dari kecik selalu sakit lutut. Kalau lebih sikit berlari-lari atau lasak ke sana ke sini di siang hari, malam nak tidur susah. Sakit lutut. Sengal sangat. Arwah mak yg akan picit sampai tertidur. Kadang-kadang Arwah Mak Ngah yang datang ke rumah tolong picit. Sakit kaki dan lutut Anjang ni di warisi juga kat anak-anak anjang. Kena kat Tiyah, Jiyah & Niah. Dah la kecik-kecil duduk Jordan. Musim sejuk bersalji. Lagi sakit kaki tu menahan kesejukan yang kadang-kadang mencapai 0° atau negatif.

Cuma dah dewasa dan berumur ni tak kena sakit lutut mcm tu, tapi tetap la sakit. Khususnya nak rukuk, sujud, duduk dalam sembahyang. Atau nak naik tangga.

Biasa biarkan je, paling-paling sapu minyak atau krim panas sbb fikir-fikir dah 5 siries. Adatlah kan, barang lama. Cuma kurang selesa dan terganggu. Bila berjalan tu, orang melihat kita. Jalan slow. Naik tangga macam susah je. Kita menyusahkan orang pula.

Ditakdirkan kenal dengan kapsul herba ni, bila cuba guna …. Serasi pula. Rasa bebas dari sakit lutut. Alhamdulillah syukur. Itu yang nak kongsi kebaikannya dengan semua orang yang mempunyai sakit yang sama.

Elok tuan/puan cuba guna, mana tahu serası dengan izin Allah.

Ok. Jumpa lagi.
AM, Pattani, Thai
9.35 am, 22 Mac 2024

Pertanyaan, klik wasap.my/60163233587/kapsul+saraf+AM

By anjang

Mengembara bersama GISBH di atas bumi Allah.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *